Go Back   3D Realms Forums > Members List
Blogs FAQ Members List Social Groups Calendar Mark Forums Read

Notices

Superczar Superczar is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 31 to 40 of 620
  1. Rider
    04-30-2009 02:30 AM
    Rider
    Happy Birthday man!

    Have a good one :)
  2. Steve
    04-29-2009 03:16 PM
    Steve
    har har!
  3. Steve
    04-29-2009 08:15 AM
    Steve
    well **** me it's your birthday! :D
  4. Steve
    04-27-2009 02:30 AM
    Steve
    OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO you don't
    :ted:
  5. Llama Gibbz
  6. Steve
    04-26-2009 02:53 AM
    Steve
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    /blocks superz
  7. ZuljinRaynor
    04-25-2009 08:49 PM
    ZuljinRaynor
    LOL, that's funny.
  8. ZuljinRaynor
    04-25-2009 08:25 PM
    ZuljinRaynor
    Really? From who? Why?
  9. ZuljinRaynor
    04-25-2009 08:02 PM
    ZuljinRaynor
    It's being shown here.

    And yeah, I just heard too. I'm watching our NYR/NYI/NJD Hockey Show on MGS (Hockey Night Live) instead of the game for now.
  10. ZuljinRaynor
    04-25-2009 07:54 PM
    ZuljinRaynor
    I saw. But now they're gonna show SJS vs ANA.

About Me

  • About Superczar
    Biography
    I like girls with big titties!
    Location
    PA, USA
    Interests
    Games, Heavy Metal, Guns, and Electronics
    Occupation
    Patent Document Tagger
    Xbox Live Gamertag
    Superczar
  • Signature
    'F*** Fresch!!!'.

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
Blog - Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeog!!!
General Information
  • Last Activity: 12-06-2015 12:14 PM
  • Join Date: 07-05-1999

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 168

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Superczar Using...
Home Page
http://superczar.net
This Page
http://forums.3drealms.com/vb/member.php?u=103

Blog

View Superczar's BlogRecent Entries
Latest Blog Entry

Posted 06-01-2008 at 01:33 PM by Superczar Comments 7
Posted in Uncategorized
So yeah, anyway I was downstairs in the kitchen getting something to drink and I stepped on something on the rug. I bend down and pick up a bigass pill - a freaking VALTREX pill! Anyone who hasn't seen the TV commercials, Valtrex is for genital herpes... :mryuck::mryuck:

I know it can't be spread through toilets, etc. but godamn anyway if I want them (mother or idiot b/f) sharing the same bathroom with me. :mryuck:

And for good measure: :mryuck:

Posted 04-25-2008 at 12:21 AM by Superczar Comments 5
Posted in Uncategorized
Well it's 2am. I go downstairs to get a drink before going to bed, and WTF is this shit? My mom's f***tard of a boyfriend is laying [I]naked[/I] on the floor halfway out of the bathroom, and sleeping! I could smell the alcohol from the kitchen, so I presume he passed out. Thank god I didn't "see" anything... :mryuck:

Why do I have to put up with this shit? WTF does she see in the jerkoff? And she isn't even home that I saw!

:brickwall:

Posted 02-16-2008 at 11:56 AM by Superczar Comments 1
Posted in Uncategorized
:mad:

I go downstairs to make some breakfast, so I start microwaving some bacon and frying up some eggs. I clean myself a spot off on the table and set my loaf of bread down and my drink and the butter for my bread, and then go back to the stove to watch my eggs. I turn around and my mom's f***tard of a b/f IS SITTING IN MY SEAT! Yeah that's nice, like I cleaned up that spot and set my shit there so you could sit down in my spot asshat! :tinyted:

Then my mom has the nerve...

Posted 02-13-2008 at 07:56 PM by Superczar Comments 5
Posted in Uncategorized
So ok, my mom has a new b/f, yay her, whatever... I'm fine with that, he seems ok, but now I've noticed things are not the same around here, and some things are starting to piss me off. First off today I go downstairs and notice a disturbing trend, either him or her or both are starting to use several glasses in a day's time, I mean how many f***ing glasses do you need to drink from in a day's time? I mean hell, I use the same glass for days on end, but several in one day? That's not the worst part,...

Posted 02-12-2008 at 03:55 PM by Superczar Comments 4
Posted in Uncategorized
Not in this bleeeeeeeeeeeeeeeeog! :D
Recent Comments
I had to see some rather...
Posted 06-18-2008 at 12:51 AM by Llama Gibbz Llama Gibbz is offline
LOFL@ Llama's pic......
Posted 06-17-2008 at 04:13 PM by Superczar Superczar is offline
[url]http://img27.pi...
Posted 06-17-2008 at 03:51 AM by Llama Gibbz Llama Gibbz is offline
May god be with you....
Posted 06-11-2008 at 09:52 PM by Telee Telee is offline
Dude... :(
Posted 06-06-2008 at 06:44 PM by Steve Steve is offline

All times are GMT -6. The time now is 05:27 PM.

Page generated in 0.23571992 seconds (100.00% PHP - 0% MySQL) with 31 queries

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.

Website is 1987-2014 Apogee Software, Ltd.
Ideas and messages posted here become property of Apogee Software Ltd.